هواداران رسمی حواسشون جمع باشه...

منبع: http://www.dreamy-barca.ir/

به اسمی ها...اون دسته از هوادارانی که فقط در پیروزیها و قهرمانیها هوادار تیمی میشن ، کاری ندارم...!


خطابم با هواداران رسمیه! بارسای انریکه هنوز گل نخورده! 11 گل زده...باخت نداده چون 6 تا کلین شیت داشته! حالا هم یکبار انریکه تو محاسباتش به مشکل برخورده و تو خونه ی مالاگا دو امتیاز رو واگذار کرده...

لئو تو این بازی گل نزد چون نقش جوونیهای مهندس ژاوی رو داشت!!! به عبارتی دیگه شاید تو این بازی یکی دوبار شماره 10 تیممون رو تو محوطه ی حریف زیارت کردیم!

یعنی مسی فقط تو این بازی کلین شیت نکرد!!

چه شخص لیونل مسی و چه خود بارسا ، بعد از 5 بازی به سد محکم دفاع مطلق مالاگا برخوردند...شک نکنید تجربه ی این بازی وسیله ای میشه برای نفوذ به اتوبوسهای مستحکم تر!

حالا هم که اتفاقی نیافتاده! اگه نگران بارسا هستید که نگرانیتون کااااملا بی جا و بی مورده! تساوی در خونه ی حریف به مراتب آبرومندانه تر از 4تایی شدن های متوالی و ضعیف کشی تیمهای قعر جدولیه! اگرم نگران کینگ لئو هستید که باید خدمتتون عرض کنم همین کینگ لئو بهترین بازیکن لالیگا تا پایان هفته ی چهارم شده و ((بعنوان یک مهاجم)) تا به حال 6 پاس گل داده و این یعنی تغییر کاربری از مسی...تغییر نقش کینگ لئو از مهاجم ، به هافبک بازیساز در مقابل مالاگا محسوس تر و شدیدتر از همیشه بود و این تنها ایرادیه که به نظر من میشه به تصمیمات انریکه از ابتدای فصل وارد کرد.



گرچه اگه این انریکه همون انریکه ای باشه که من میشناسم...4 روز دیگه دستمون میاد بلکه همین تصمیمش هم درست بوده باشه!

دوستان!

 

هواداران تیم دوم شهر مادرید هنوز هم از آیفون سیکس پلاس برای دیدن تیمشون تو جدول استفاده میکنن!


الان هم به اختلاف 6 گله ی پنالتی زن تیمشون با کینگ لئو جشنهای 2500 ساله برگزار میکنن...ولی یادمون نره...

اولا... توپ طلا رو به آقای گل اروپا نمیدن! به آقای گل جایزه ای با عنوان کفش طلا اهدا میشه و اگر غیر از این بود امثال سلطان اینیستا و مهندس ژاوی و ریبری چند دوره نامزد دریافت توپ طلا نمیشدند!

پلن ب بارسای انریکه استفاده از مسی بعنوان بازیساز برای نفوذ به دفاع مطلق اتوبوسیه ! شما فرض کنید تو دنیا مهاجمی پیدا بشه که تو پلن ب تیمش نقش هافبک رو داشته باشه و 6 پاس گل هم بده!!!! اصن داریم؟!؟!؟

توپ طلارو به تاثیرگزاری بازیکن در کسب نتایج تیمش میدن نه به تعداد گلهای زده...

وقتی مسی روی 75 درصد از گلهای بارسا نقش مستقیم داشته ، وقتی چه تو تاکتیکهای سیستم اصلی تیم و چه تو پلن ب ، کلیدی ترین مهره محسوب میشه ، معنای واقعی پنجمین توپ طلائه! نائب قهرمان کردن آلبی سلسته و تصاحب توپ طلای جام هم که بماند...

دوما...اگه نگران اختلاف گل 6 گله ی کینگ لئو با پنالدو هستید ، به یاد بیارید بازی بتیس و بارسلونا در فصل قبل رو که منجر به مصدومیت 2 ماهه ی کینگ لئو شد...

تا قبل از اون بازی مسی با 8 گل آقای گل بود و وقتی دوماه از میادین دور شد ، شمار گلهای رونالدو به 21 رسیده بود...

 

یعنی اختلاف 13 گله با صدر جدول...صرف نظر از دو دبل متوالی مسی مقابل ختافه در کوپا دل ری ، این اعجوبه ی آرژانتینی با دو هت تریک و گلزنیهای پیاپی در لالیگا این اختلاف 13 گله رو به 3 گل کاهش داد  و تمام!


هت تریکی که با بوسه ی عاشقانه ی کینگ لئو در بهشت برنالئو همراه شد...

حرف آخر :

به هیچ وجه نگران بارسا و مسی نباشید چون کوچکترین دلیلی برای نگرانی "فعلا" وجود نداره!

اینم بگم که نه بارسا با 5 هفته بسته نگه داشتن دروازه و صدرنشینی با 13 امتیاز قهرمان لالیگا شده و نه از اون طرف پنالدو با 9 گل آقای گل!

 

تازه هفته ی پنجمه...هفته ی پنجم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 | 12:45 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.